Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintse meg az alábbi kérdéseket.

Vásárlás előtti kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet függöny webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretne regisztrálni oldalunkon akkor a kezdő oldalon jobb felső sarokban tud a regisztráció gombra kattintva.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheti rendelései állapotát.
  • Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
  • Értékelheti a megvásárolt termékeket.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
  • Kedvenc termékek áttekintése és megosztása
  • 300 extra mese pontot kap, amit a következő vásárlásnál be tud váltani.Erről bővebben a Mesejáték pontrendszerben olvashat!

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

A kezdő oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, akkor belépni fiókjába.

Hogyan szállítanak?

Házhoz szállítás, az MPL  által történik!

A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti azt.

Személyes átvételre vagy megtekintésre jelenleg nem nyújtunk lehetőséget. A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

A legtöbb terméket költséggel szállítjuk: a házhoz szállítás díja 1 kg-ig 1500 – 2000 Ft- is lehet. Ez az összeget a termék mennyiség, nagysága, ezekből adódóan a súlya határozza meg!

25.000-Ft felett a házhoz szállítási költség egész Magyarország területén ingyenes!

Minden van raktáron, amit a áruházban látok?

Sajnos nem. Amely termékünk mellett fel van tüntetve a darabszám az készletről szállítandó ill.amelyik pedig beszerzés alatt áll az mellett fel van tüntetve a szállítási idő!

Átlagos beszerzési idő szállítás előtt  kb 10nap.

24-48 óra pedig a szállítási idő. A megrendelés után e-mailben tájékoztatjuk a termék legkorábbi szállítási idejéről.

Az árak tartalmazzák az áfát?

Áraink bruttó árak 0% aam ( kata )

Kapok számlát a vásárlásról?

Természetesen igen. Minden vásárlásról számlát kap!

Nekünk is fontos a környezetünk védelme, ezért ha rendelkezésünkre áll e-mail cím akkor elektronikus számlát állítunk ki és küldjük a vásárlónak!Ha nincs megadva e-mail cím akkor papír alapú számlát állítunk ki, és ezt a csomagban fogja találni!

Van a termékekre jótállás?

Természetesen igen amit a törvény előír!Bővebben az ÁSZF – ben olvashat vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd és webáruházunk ÁSZF-jében!

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni tudja a nyomonkövetési oldalon. / MPL csomagkövetés /

… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfél-szolgálatunk hívja Önt telefonon.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján fog kapni az MPL – től!

Mit jelent a várható szállítási idő?

A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e készleten, vagy meg kell nekünk is rendelni..

Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget. Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF – jében talál.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.

Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Ha továbbra sem sikerül a kézbesítés akkor értesítőt dob be a futár a posta ládába amin fel van tüntetve,hogy melyik posta helyen tudja átvenni a rendelését!

10 napig itt díjmentesen megőrzik a csomagját!

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása a korábban megadott címre 1-2 napot vesz igénybe csupán !

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

A sérülésről ha van lehetősége fotót készítsen és ha van akkor jegyzőkönyvet csatolva küldje el hozzánk e-mailben!

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Webáruházunkban három fizetési mód közül választhat. Előreutalás banki befizetés,átutalást. Utánvétet, vagy PayPal azonnali bankkártyás fizetést.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót válaszozta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a PayPal azonnali bankkártyás fizetési módot.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat PayPal fizettetési rendszeren keresztül intézi automatikusan webáruházunk. A pénztárnál ha ezt a fizetést választja a rendszer átirányítja majd a kártya adatok megadásával tud fizetni. Majd vissza irányítja Önt a rendszer sikeres fizetési esetén. További információ.

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk de még nem dolgoztuk fel.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót választotta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a PayPal azonnali bankkártyás fizetési módot.

Mondhatok véleményt a termékről?

Igen. Rendszerünk 7 napon belül vélemény emlékeztetőt küld. Vagy regisztráljon és írjon véleményt a termékről.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Folyamatosan látogasson el weboldalunkra ahol értesülhet legújabb akcióinkról, illetve Like-olja Facebook oldalunkat és kövessen az Instagramon is!

Ezeken az oldalakon folyamatosan tájékozódhat az aktuális akciókról!