Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintse meg az alábbi kérdéseket.

Vásárlás előtti kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet függöny webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretne regisztrálni oldalunkon akkor a kezdő oldalon jobb felső sarokban tud a regisztráció gombra kattintva.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheti rendelései állapotát.
  • Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
  • Értékelheti a megvásárolt termékeket.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
  • Kedvenc termékek áttekintése és megosztása
  • 300 extra mese pontot kap, amit a következő vásárlásnál be tud váltani.Erről bővebben a Mesejáték pontrendszerben olvashat!

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

A kezdő oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, akkor belépni fiókjába.

Hogyan szállítanak?

Házhoz szállítás, az MPL  által történik!

A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti azt.

Személyes átvételre is van lehetőség Balassagyarmaton egy előre egyeztetett időpontban ami mindkét fél részére megfelelő!A házhozszállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

A legtöbb terméket költséggel szállítjuk: a házhoz szállítás díja 1 kg-ig 1500 – 2000 Ft- is lehet. Ez az összeget a termék mennyiség, nagysága, ezekből adódóan a súlya határozza meg!

50.000-Ft felett a házhoz szállítási költség egész Magyarország területén ingyenes!

Minden van raktáron, amit a áruházban látok?

Sajnos nem. Amely termékünk mellett fel van tüntetve a darabszám az készletről szállítandó ill.amelyik pedig beszerzés alatt áll az mellett fel van tüntetve a szállítási idő!

Átlagos beszerzési idő szállítás előtt  kb 10nap.

24-48 óra pedig a szállítási idő. A megrendelés után e-mailben tájékoztatjuk a termék legkorábbi szállítási idejéről.

Az árak tartalmazzák az áfát?

Áraink bruttó árak 0% aam ( kata )

Kapok számlát a vásárlásról?

Természetesen igen. Minden vásárlásról számlát kap!

Nekünk is fontos a környezetünk védelme, ezért ha rendelkezésünkre áll e-mail cím akkor elektronikus számlát állítunk ki és küldjük a vásárlónak!Ha nincs megadva e-mail cím akkor papír alapú számlát állítunk ki, és ezt a csomagban fogja találni!

Van a termékekre jótállás?

Természetesen igen amit a törvény előír!Bővebben az ÁSZF – ben olvashat vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd és webáruházunk ÁSZF-jében!

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni tudja a nyomonkövetési oldalon. / MPL csomagkövetés /

… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfél-szolgálatunk hívja Önt telefonon.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján fog kapni az MPL – től!

Mit jelent a várható szállítási idő?

A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e készleten, vagy meg kell nekünk is rendelni..

Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget. Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF – jében talál.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.

Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Ha továbbra sem sikerül a kézbesítés akkor értesítőt dob be a futár a posta ládába amin fel van tüntetve,hogy melyik posta helyen tudja átvenni a rendelését!

10 napig itt díjmentesen megőrzik a csomagját!

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása a korábban megadott címre 1-2 napot vesz igénybe csupán !

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

A sérülésről ha van lehetősége fotót készítsen és ha van akkor jegyzőkönyvet csatolva küldje el hozzánk e-mailben!

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Webáruházunkban három fizetési mód közül választhat. Előreutalás banki befizetés,átutalást. Utánvétet, vagy PayPal azonnali bankkártyás fizetést.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót válaszozta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a PayPal azonnali bankkártyás fizetési módot.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat PayPal fizettetési rendszeren keresztül intézi automatikusan webáruházunk. A pénztárnál ha ezt a fizetést választja a rendszer átirányítja majd a kártya adatok megadásával tud fizetni. Majd vissza irányítja Önt a rendszer sikeres fizetési esetén. További információ.

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk de még nem dolgoztuk fel.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót választotta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a PayPal azonnali bankkártyás fizetési módot.

Mondhatok véleményt a termékről?

Igen. Rendszerünk 7 napon belül vélemény emlékeztetőt küld. Vagy regisztráljon és írjon véleményt a termékről.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Folyamatosan látogasson el weboldalunkra ahol értesülhet legújabb akcióinkról, illetve Like-olja Facebook oldalunkat és kövessen az Instagramon is!

Ezeken az oldalakon folyamatosan tájékozódhat az aktuális akciókról!